کادوی ولنتاین
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از انواع سنگ های تکنوسیلیکات سنگ سودالیت است که در بازه رنگی آبی تا بنفش بسیار پرطرفدار می باشد و از دیگر کانی های معدن فلدسپاتوئیدها می باشد که در مشخصات سنگ سودالیت رده های سفید رنگی وجود دارد و در برخی مواقع ممکن است که برای معرفی سنگ سودالیت افرادی آن را با لاجورد اشتباه بگیرند. 

برای اولین بار در سال 1811 سنگ سودالیت اصل توسط اروپائیان کشف شد و نام آن از مقدار سدیمی که در این سنگ وجود دارد گرفته اند. بیشترین ذخایر این سنگ در کانادا وجود دارد و در سال 1901 معدن مشعوری در پرنسس سودالیت بر همین اصل نامگذاری شد.

این شاهزاده خانم از این سنگ برای تزئین دکوراسیون محل اقامتش که در لندن بود، استفاده کرد. مقدار 130 تن سنگ سودالیت در سال 1906 به عنوان یک سنگ زینتی به انگلستان فرستاده شد تا در خانه سلطنتی مورد استفاده قرار بگیرد. در آن زمان از سنگ سودالیت به عنوان شاهزاده آبی اسم می بردند.

از جمله خواص سنگ سودالیت برای دفع استرس، تقویت ذهن، کنترل فشار خون، افزایش اعتماد به نفس و غیره کاربرد دارد که برای توضیحات بیشتر این سنگ می توانید به جواهر سایت مراجعه کنید. 

در سایت جواهر تمامی سنگ های معدنی اصل که قیمتی و نیمه قی;hn,متی هستند به همراه نقره با کیفیت تزئین شده و به فروش می رسد که برای اطمینان خاطر خریداران آنها را به همراه شناسنامه بین المللی صادر کرده تا از اصالت کالا اطمینان کامل حاصل شود. 

تمامی سنگ های معدنی اصلی در قالب یک سنگ مولتی ساخت جواهر سایت و انحصاری این فروشگاه می باشد که بیش از 12 نوع سنگ مانند: الماس، یاقوت، زمرد، یشم فیروزه و .... را با یکدیگر ترکیب کرده و به شکل یک سنگ زیبا می باشد که از خواص بسیار زیادی نیز برخوردار است. 

سنگ مولتی برای افزایش رزق و روزی، افزایش قدرت، دور کردن استرس، دفع انرژی های منفی و دهها خواص دیگر کاربرد دارد که سنگی بسیار بسیار موثر در جلب محبت نیز می باشد و کادوی ولنتاین سنگ مولتی یکی از بهترین انتخاب ها برای هر فردی است که بتواند در این روز در دیگر مراسمات از این سنگ استفاده کند. 

انواع زیورآلات زنانه و دخترانه به همراه جواهرات مردانه در سایت جواهر به فروش می رسد. برای ورود به سایت به لینک انتهای صفحه مراجعه کنید. 

WWW.javaher.site





:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: